مدیریت نفروپاتی IgA در رژیم غذایی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیمار نفروپاتی IgA بدونچگونه باید رژیم غذایی نفروپاتی IgA در ما دسته؟ همانطور که همه ما می دانیم، رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی ایفا می کند، اگر چه غیر ممکن است برای درمان این بیماری تنها در رژیم غذایی بستگی دارد، اما بدون کنترل خوب، مواد غذایی شما را ممکن است پیشرفت بیماری را تشدید کند.

با توجه به تحقیقات، بدون نیاز به کنترل مواد غذایی شما را در زمانی که بیمار نفروپاتی IgA بدون اختلال در عملکرد من renal.Pero یک بار کلیه ها نمی توانند به طور معمول به عنوان قبل از، شما باید برنامه رژیم غذایی سفت و سخت شرایط وجود دارد، از جمله نمک محدود، پروتئین ها، از جمله مصرف آب.

با این حال، مصرف رسانه نمی تواند نمی شود. به طور معمول، پروتئین باید در 0.7-1.0 گرم محدود، و مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا توصیه می شود، ممکن است از جمله ماهی، تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، و غیره برای افراد مبتلا به التهاب و فشار خون بالا، همچنین باید توجه نزدیک به مصرف نمک و agua.Por معمولا مصرف نمک باید کمتر از 1 گرم در هر روز، و آب باید بیشتر از 800-1200 لیتر نیست.

در همین حال، به منظور فراهم نمودن تغذیه به اندازه کافی به بدن، افراد مبتلا به این بیماری باید میوه و سبزیجات بیشتر، اما بدون غذا در تند escabeche.Los و غذاهای تحریک کننده مانند سیر، پیاز و فلفل نیز باید خوردن evitar.Además باید استراحت کافی داشته و به شکل یک عادت زندگی سالم، اقامت در خارج از انفیه و الکل می تواند کمک به بهتر زندگی می کنید.

اما هر کس تناسب اندام و بیماری های مختلف، به طوری که شما نیاز به برنامه رژیم غذایی خود را بر اساس مشاوره anteriores.Si ممکن است، می توان با کمک متخصص تغذیه یا دکتر انجام آنلاین، هر دو می تواند به مشاوره خوب است.

اما به یاد داشته باشید که مهم ترین چیز این است برای پیدا کردن یک درمان مناسب، زودتر می توانید دریافت کنید، اثر درمانی بهتر را می توان





:: برچسب‌ها: nefropatía برای رژیم غذایی و IgA,نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: